דרמה באשדוד: ש"ס תריץ מועמד עצמאי לראשות העיר

אבי יעקב No Comments on דרמה באשדוד: ש"ס תריץ מועמד עצמאי לראשות העיר

מרנן מועצת חכמי התורה של ש״ס בגילוי דעת בנושא ראשות העיר אשדוד: ״בשל מצב חילולי השבת החמור בעיר והאפליה הקשה במוסדות החינוך ובבניית דירות לציבור החרדי – הרינו מטילים על הרב אברהם אמסלם להתמודד לראשות העיר אשדוד וקוראים לכלל תושבי העיר לתמוך בו״

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במכתב מיוחד שפרסמו היום מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה של תנועת ש״ס, הם קובלים על המצב החמור של הצביון היהודי בעיר אשדוד: ״דאבה נפשנו לשמוע כי בעיר ואם בישראל, נפרצו לחלוטין חומות קדושת השבת, ושבת המלכה הפכה למרמס בראש כל חוצות רח"ל, ובפרט בשנים האחרונות שרבו חילולי השבת. לא תהא כזאת בישראל״.

מועצת החכמים מתייחסת אף לצרכי הציבור החרדי בעיר שאינו מקבל את שלו: "קיים מצב של אפליה קשה כנגד הציבור החרדי בכלל וציבור בני התורה הספרדים בפרט. ובכלל זה כאשר מוסדות החינוך נמצאים בתנאים קשים ובמבנים שאינם ראויים והילדים סובלים מכך סבל גדול. וכן אפליית צרכי הציבור החרדי בנושא הדיור, כשבהסכם הגג בעיר לא ניתנה דירה אחת לציבור החרדי״.

לאור זאת, מכריעים חברי המועצת על תמיכה ביו״ר ש״ס בעיר הרב אברהם אמסלם לראשות העיר אשדוד: "והנה בכל השנים הללו ניצב על משמרתו יו"ר סיעת ש"ס באשדוד ומ"מ רה"ע הר"ר אברהם אמסלם, שעל אף כל הקשיים, פועל גדולות ונצורות למען התורה ולומדיה, ועושה ומעשה בכל כוחו ומרצו להגדיל תורה ולהאדירה… ונועצנו בדבר והחלטנו להטיל על רבי אברהם אמסלם את השליחות להתמודד לראשות עיריית אשדוד, כדי להרים קרנה של תורה…"

״ואנו קוראים בזאת לכל תושבי אשדוד, לבוא לעזרת ה' בגיבורים, ולתמוך ברבי אברהם אמסלם לראשות העירייה, וכל אחד יפעל בכל כוחו ובכל יכולתו להביא לבחירתו לראשות העירייה, וישכנע את כל קרוביו ומכריו להצביע עבורו. ולא יתפתו לשמועות שווא״, דברי מועצת חכמי התורה.



0 תגובות